Thursday, October 09, 2008

aman..tenang...?

sejak dua menjak ni, perjalanan hari saya lebih 'aman'. walaupun still, ada hickups di sana sini, tapi saya tetap maintain cool. kalau dulu, kebiasaannya, kalau ade hickup sikit je, mesti saya dh gabra. sekarang ni cam takde gabra sgt, well, takde se-horror mcm dulu kan. lebih cool dan tenang. :))

saya rasa 'blessed' atas segala yang terjadi pada saya. tak kira yang baik mahupun yang tidak baik. pasti ada hikmahnya. saya sgt bernasib baik sbb masih diberi peluang untuk memperbetulkan kesilapan saya, masih diberi masa untuk memperbaiki diri. masih diberi peluang untuk mengenali dan 'explore' perkara baru (hopefully yg baik2 shj) serta mengenali orang yang baik-baik yang boleh dijadikan guidance atau panduan.

syukur alhamdulillah.

saya harap, dan saya akan berusaha untuk menjadi lebih baik dari semalam dan melakukan sesuatu yang sebaiknya yang saya boleh. dengan support family & kawan2 yang setia dan memahami, itulah intipati atau rumusan yang terbaik untuk saya menjalani hari-hari saya dengan lebih gembira dan tenang insyaAllah.

di samping, semestinya, dan masih berusaha mencapainya : hati yang sentiasa mengingati DIA.

segala yang baik, datang daripada DIA. yang tidak baik adalah dari diri kita sendiri.

wallahualam.

No comments: