Thursday, October 23, 2008

aiks.. senangnyer..

erm, satu lagi lembaran baru telah bermula, start hari ni. heh..
satu benda baru telah berlaku sejak dua menjak ni. hm, cammane nk cite eh.

sudah lama saya tidak menikmati perasaan ini.. bila ade orang tu kata, "saya mencintai awak, menyayangi awak tak ubah seperti saya menjaga diri dan harta benda saya".

O.M.G!

saya sudah mengagak sebenarnya, tapi ragu-ragu. tapi akhirnya, terluah jugak cerita sebenarnya. beliau mempunyai kebanyakan criteria yang saya cari dalam seorang suami, seorang kekasih, seorang sahabat. karisma, bijak, kelakar, innocent, bertanggungjawab, kacak (heh!), baik hati, lemah lembut, protective, ramah (over!), berpengetahuan tinggi dlm agama. he has it, eventho masih ade flaws-nya. tapi kita terima dgn hati terbuka. mindset kene betul.

beliau menyampaikan hasrat utk mengambil saya sebagai surinya suatu hari nanti, perhaps dlm 1-2 tahun ni kut. huhuhuhu.. isit for real? beliau ingin membawa saya ke rumah ibubapanya di selatan tanahair dalam masa terdekat ni. well, ade kenduri kendara so, why not berkenal2an ek. no harm what.

Ya Allah, andainya dia Kau jadikan untukku, mudahkanlah perjalananan kami, dekatkanlah hati kami berdua, mudahkanlah untuk kami menuju jalan bahagia, sentiasa mengingatiMu.

Amin..

No comments: