Wednesday, November 07, 2007

yey!

saya ada satu exam paper hari ni. alhamdulillah, setelah bertungkus lumus (errk, boleh dikatakan lah), selama 3 hari non-stop, saya telah lulus dalam peperiksaan tersebut. takde la dapat markah penuh tapi alhamdulillah, 3 down 4 more to go in another one and a half month. saya tidak akan berjaya melaluinya tanpa bantuan dan sokongan rakan2 seperjuangan. TERIMA KASIH saya ucapkan, semoga bantuan dan sokongan kalian tidak akan terhenti di sini. saya masih memerlukan kalian..

insyaAllah by 31 December ni saya akan langsaikan kesemua 'hutang' exam saya. wish me luck~!

then, lepas exam tadi balik semula ke pejabat. ada jamuan hari raya lagik. alhamdulillah, anggaplah sebagai 'hadiah' utk saya hari ni. hehe.. semua kawan2 seronok n bergembira. dgn juadah yang sedap2 belaka dari caterer yang terkenal kat KL ni. ade laksa johor (love the bunga kantan n the kuah!..), rendang ayam, lemang, kuah kacang (perghhh... sedap gile babas) n nasi impit. sejak akhir2 ni kan, semua benda saya nampak sedap tau. tak tahu la kenapa... hurmmmm?? i wonder why..

ok, till next time.. sambung cite lagi. ni kene pergi bersiap. i got an appointment tonite.. with my 2 dear friends.. they all ajak lepak kat The Curve.. lalalala.. :P

1 comment:

Cikitita said...

congrates!!